vineri, 9 iulie 2010

Tu cum simti vara?

A fost iarnă. A fost primavară. 
Ok, ador iarna, imi place de mor; dar parcă.. e mai bine în pantaloni scuţi, teneşi şi o bluză aruncată aşa.. să fie.
Şi ce e şi mai frumos, e vacanţă.
Ţin să urez LA MULŢI ANI  următoarelor persoane dragi mie : Vergi,Mika, Elena, Sonia şi Roxana! Toate urările de bine!
Mulţumesc pentru o săptămână plină, 5 zile la rând.
Am ajuns azi la facultate mai dormind, mai clipind, cu proiectul de practică pătat de Cola, cu ceasul uitat pe la.. Elena cred, cu teneşii uzi uzi; când calcam simţeam apa în tălpic; cu o bluză împrumtată, cu hainele mele ude leoarcă în geantă,pălăria pe la Sonia, filmări, poze, nebunii,  însă cu o relaxare de zile mari.
Am cântat imnul in autobuz, am pierdut la carţi şi am luat pedepse mai multe ca niciodată, am sărit de bucurie, mi'am stors hainele pe mine, am mers prin ploaie, am citit poveşti de adormit copiii, am ras pereţi, am plâns de supărare, am plâns de bucurie .. şi câte şi mai câte.
Cum simt eu vara?
Începe cu o sesiune, urmează vacanţa, după care.. ceva ploi târzii în noapte.
..vine lumea acasă, party'uri, mare, munte. Ştiu sigur că râd mult, pentru că cei din jurul meu sunt fericiţi. Sunt fericiţi pentru că majoritatea preferă vara... eu prefer iarna, însă vara râd mai mult.
..bluziţe, fustiţe, carouri, culori vii, papuci, nisip, pantaloni scurţi, zorzoane, flirt, zumzet, fructe proaspete, gemuri, iubiri de o vară... sau poate doar iubiri.
Vara îmi place cafeaua ; cafeaua rece. Cea de azi.. a fost băută în fuga.. poate de asta  s'a şi vărsat pe proiect; am şi vărsat'o pe proiect. A da.. avea şi pete de cafea. 
Şi da.. refac proiectul, îl duc luni.

Tu cum simţi vara?

0 bla bla'uri:

Trimiteți un comentariu

Sunt pe urmele mele

Badea.Mircea Badea

Treceti si pe la

Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com Photobucket Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com

Blog de PROSTtu26dor.blogspot.com

http://eugenviorel.blogspot.com/