marți, 13 iulie 2010

Râzi mă! - 3

Trei barbati isi lauda feciorii.
Primul:-Fiul meu este atât de norocos...A acumulat o avere. Este atit de bogat incat chiar i-a cumparat unui prieten o casă.
Al doilea:- Fiul meu are magazinul propriu, treburile ii merg foarte bine...Si-a permis chiar sa daruiasca unui prieten un Porsche.
Al treilea la rând: "Hm ...Da... Al meu...da, danseaza într-un bar de homosexuali şi lucrurile ii merg atât de bine, incat un prieten i-a cumparat casă iar un altul i-a daruit un Porsche .


http://facebook.com/Bancuri


Uite asa merge treaba.

3 bla bla'uri:

ANM spunea...

si uite asa... avea baiatu` si casa.. si masina:))

Grapefruits spunea...

şi toţi taţii atât de ghinionişti :))

ANM spunea...

da.:)) din alt punct de vedere

Trimiteți un comentariu

Sunt pe urmele mele

Badea.Mircea Badea

Treceti si pe la

Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com Photobucket Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com

Blog de PROSTtu26dor.blogspot.com

http://eugenviorel.blogspot.com/