marți, 13 iulie 2010

Leapşa 1 - Mie îmi place



Şi cum umblam eu hai hui, citeam şi mă relaxam - da! ăsta e cuvântul! - am zis să o citesc pe Liz care spunea aici aşa: că are o leapşa de la Daniel, că o dă mai departe şi cum nu m'a sărit ci a scris clar şi răspicat ANM, cum mie mi'a plăcut ideea la nebunie.. uite.. acesta este rezultatul.
Ideea era urmatoarea - citire de la Liz, care a dat citire de la Daniel :

Vreau să arătaţi ce font vă place vouă cel mai mult - pentru care aveţi o oarecare predilecţie în a-l folosi, sau vi se pare că vă reprezintă. Deci, toată şmecheria asta constă în următorul lucru: faceţi în orice program (Photoshop, Corel, Illustrator, Paint, puteţi să şi fotografiaţi o foaie de hârtie, dacă nu vă pricepeţi la nimic din toate astea atunci aveţi mână liberă să vă alegeţi orice modalitate vreţi) o imagine de dimensiunile 800x600 , ca să încapă pe toate ecranele, în care să apară textul "Mie îmi place" urmat de numele fontului pe care l-aţi ales, şi urcaţi-o pe blog, având grijă să daţi leapşa mai departe la cât de mulţi oameni puteţi. Fiţi liberi să faceţi ce vreţi pe fundal, aveţi libertatea de a experimenta, lăsaţi-vă imaginaţia să lucreze!


Îmi cer scuze, am fugit de la ideea de bază, era vorba de un singur font, însă pur şi simplu nu am cum. Jonglez zilnic cu fonturi, iar cele de mai sus mă reprezintă cel mai bine. Scriptina îmi dă eleganţa de care am de multe ori nevoie în pozele ce emană pasiune. Hurryup îmi dă zăpăceala de zi cu zi, suflul de energie. Dear Joe 5 CASUAL îmi aduce toate gândurile grămadă şi îl folosesc când ceea la ce lucrez e parte din mine mai mult decât restul proiectelor, când îmi revars toată bucuria sau dezamăgirea într'o editare. Spitter îmi transmite tot ceea ce ţine de succes şi curaj.


Aşa le văd eu, aşa le folosesc. Bine.. sunt mai multe, însă favoritele.. ele sunt. Şi aşa sunt eu, în mai multe feluri, niciodată la fel.


Leapşa merge mai departe la tot blogroll'ul meu, sau la cine ajunge din întâmplare şi posedă blog. Sau chiar si fără blog.. vouă ce font vă place?


Merci Liz.

1 bla bla'uri:

Liz spunea...

Cu placere! :)

Trimiteți un comentariu

Sunt pe urmele mele

Badea.Mircea Badea

Treceti si pe la

Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com Photobucket Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com

Blog de PROSTtu26dor.blogspot.com

http://eugenviorel.blogspot.com/