vineri, 3 septembrie 2010

Aş dormi zile în şir şi alte frustrări.

Mă simt foarte foarte obosită.Şi nu!nu e de la vreme.
Mă simt sfârşită, genul acela de oboseală care te macină şi te usucă până când adormi mergând pe stradă.
Nu înţeleg care e motivul, dar sigur nu e vremea. Îmi place vremea asta, de 21 de ani mă umple de energie.
Dacă n-aş mai ieşi pe afară aş dormi toată ziua. Cum mă aşez în pat, aşa mă trezesc. Nici nu mă foiesc, nici apă nu mai beau seara. Să nu mai vorbesc că nu mai simt nici ţânţarii.
Şi să nu spuneţi că nu există ţânţari pe frigul ăsta!Există!
Mi-e foame dar mi-e prea lene să mănânc. Mai bine dorm.


 Şi ce e şi mai frumos, n-am apa caldăăăă!
Pentru că am super vecini, care în loc să platească întreţinerea, cumpără maşini, motoare, etc, scumpilor/scumpelor fii/fiice. 'Aaa.. avem centrală, nu avem nevoie de apă caldă. Dacă's fraieri şi n-au centrală.. ia zi scumpi.. ce maşinuţă vrei?'

Oh well.. hai să ne distrăm, să încălzim apă. Când era mai cald mă spălam cu apă rece, acum nu mai am cum. Şi oricum am răcit îngrozitor din cauza apei reci.
O altă dovadă de super vecini este următoarea: cum să scuturi la 1 noaptea covoare? Cum este posibilă o astfel de acţiune. Cum să dai găuri la 11 noaptea? Cum?Şi pentru că eşti vecin gigel.. te trezeşti la 6 ca să continui!
Să nu mai vorbim de super petrecerile anului.. manele party 2010.
Aaaa.. sunt irascibilă, sunt supărată şi nervoasă pe incompetenţa altora. Vreau civilizaţie, respect.
Ieri am ieşit din bloc şi o salut pe vecina.. una din multele vecine fără bun simţ. Fie.. am zis să-mi încerc norocul şi  să văd dacă-mi răspunde. Eram şi aşa destul de frustrată din cauza puţinelor ore de somn. Şi zic:
BUNĂ ZIUA. :) şi zâmbesc finuţ.
Ea nu zice nimic.Nu e mută, e doar stupidă. Nu zice nimic, lasă capul în pământ şi mormăie. Să înţeleg că m-a salutat sau..nu? Majoritatea vecinelor mele sunt stupide. 99% dintre vecini sunt barbaţi cu bun simţ, cu simţ al umorului chiar. Glumesc, vorbesc cu ei. Îi salut, le duc actele cu care mai are tata treaba, că e şef de scară. Le iau apometrele, repartitoarele. Cum s-au gasit ei cu ele? Refuz să cred că e o generalizare a femeilor de 40-50 de ani. Că nu ştiu a se purta frumos. 
Vecina de langă mine, vecină de palier, e o scumpă, o dulceaţă. Ştia a vorbi şi o respect enorm. Vorbeşte cu dumneavoastră şi se îmbracă ca o doamnă, nu la pantaloni scurţi si maieu cu spatele gol, când ai deja 2 copii şi o vârstă. Cu gust!
Fie, până şi babele de 80 de ani vorbesc mai frumos decât unele femei.
Acum o înţeleg pe mama. Venea de la muncă, trântea geanta unde apuca şi următoarele cuvinte erau:
'Sunt tembele. Needucate. Proaste de-a dreptul. Nu mai salut pe nimeni în blocul ăsta. Nici măcar proaste nu sunt, că dacă ar fi, ar imita, m-ar imita, ar saluta. AAAAAAAAA. Să mă mut, să scăp de cartierul ăsta' 
Mă uitam cruciş la ea şi îi spuneam că e nepoliticos să nu saluţi. Să nu facă şi ea la fel, că va da dovadă de proastă creştere. Şi cartierul n-are a face. E chiar super ok.
Eeehhh nu! Nu merită salutate. Acum că ea a plecat şi eu stau aici, că am crescut, că lalalalala.. nu..nu merită. Le saluţi şi se fac că plouă.
Dacă saluţi un om pe stradă, o să'ţi răspundă. O să se întrebe cine erai, dar răspunde.
Fie... voi aveţi aşa vecine(că vecinii salută)? Sau sunt printre puţinii?


SONDAJ: Nicăieri ca acasă?
Da                                                 15%     2 din13
Nu                                                23%     3 din 13
Cu mici excepţii                          61%     8 din 13

15 bla bla'uri:

Eugen Viorel Photography spunea...

c-am vecini de astia am si io prin cartier asa e felul lor se cred mai destepti... fiecare cu treaba lui

Anonim spunea...

si eu as dormi toata ziua, de mancat...saptamana asta am bagat in mine ca o nebuna, am pus la loc tot ce dadusem jos:))
cu vecinii am luat de cateva ori teapa atunci cnd eu salutam si nu primeam nici un raspuns asa ca mi-am bagat picioarele si nu mai salut.numai daca ii cunosc, si poate nici atunci.nu am chef sa le dau buna ziua, cand ii vad atat de batuti in cap mai bine ii ignor.i-am zis mamei ca eu nu prea salut vecinii din bloc si mi-a facut teoria chibritului cum ca "nu=i frumos, ca ce? traiesti in jungla?:)) de acum inainte sa-i saluti eee"

ANM spunea...

aaaaa.. deci nu sunt singura! si voi la fel! ce bine ma simt. :))

Tlaloc spunea...

Sper ca acea stare de somnolenta sa treaca, si sa revi cu multa energie!
Eu am doar 3 vecini pe scara si ma inteleg bine cu ei, dar intradevar oamenii sunt putini, respectul, bunul simt, intelegerea ... au disparut, un simplu "Buna ziua" spune multe despre un om

Anonim spunea...

Tlaloc, stiu ca poate spune multe despre un om, cat de educat este el, dar sincer e tare frustrant ca tu sa spui buna ziua si de fiecare data sa nu primesti un raspuns

ANM spunea...

probabil am sa ma interesesz de zilele de nastere si ii salut numai atunci.:)) asa.. cadou de ziua lor

dreamr spunea...

am crezut ca de la prea multa munca mi se trage oboseala. apoi am zis ca e din cauza sosirii toamnei. dar sigur nu e asa...
am avut si zile libere: la fel de obosit sunt...
mi-e lene, sunt obosit, e o perioada in care vreau numai sa lenevesc... daca s-ar putea desigur!
mi-e lene sa deschid si ochii, sa vorbesc... noroc cu draperiile mele...

ANM spunea...

da.. si eu la fel. stau cu draperiile trase si dorm pe mine.
vb ta, noroc de draperii

law spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Un Prost spunea...

Poti schimba te rog link-ul din blogroll cu acesta? http://BlogDeProst.ro Multumesc

The Shadow spunea...

@ANM: "Cum să dai găuri la 11 noaptea? Cum?Şi pentru că eşti vecin gigel.. te trezeşti la 6 ca să continui!"
am scrie su pe tema asta! citeste si ai sa pricepi ce se intampla LA BLOC :))

http://errotyka.blogspot.com/2010/08/inventia-secolului.html#comments

Liviu spunea...

Chiar mai devreme vorbeam cu o prietenă despre vecinii ăștia de trup și suflet, numai buni de înjurat. La mine stă așa treaba: dacă îi salut nu-mi răspund, deci următoarea dată să-și ia adio că nici măcar nu mai mă uit la ei; dacă nu îi salut, se plâng alor mei. Așa, și? Dă-vă-n **** de tâmpiți. Și ai mei ce-mi pot face?

Alexandra spunea...

si eu trec printr-o pasa mai proasta momentan. cred ca am sa scriu despre asta maine. eu cred ca vreau sa ma inchid in casa cateva zile. poza e foarte tare. stiu ca nu prea sunt la subiect dar nu prea pot

dreamr spunea...

azi a trebuit sa ma "trezesc" din amorteala ultimelor zile, dar recuperez eu...

ANM spunea...

shadow: da! am citit. :))) deci nu sunt singura cu asa vecini
liviu: f bine! nu merita
balaurita: sper sa iti revii repede. pasele astea sunt de`a dreptul stupide:*
dreamr: cum prinzi libere.. cum fura ceva somn

Trimiteți un comentariu

Sunt pe urmele mele

Badea.Mircea Badea

Treceti si pe la

Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com Photobucket Powered by BannerFans.com Powered by BannerFans.com

Blog de PROSTtu26dor.blogspot.com

http://eugenviorel.blogspot.com/